Elektronik İmza İlk Başvuruda Yapılması Gerekenler
20 Kasım 2019

Başvuruda bulunan Aile Hekimlerimiz Başvuru Formlarının çıktılarını ıslak imzalı bir şekilde ve Elektronik İmza ücretini ödediğini gösterir Banka Dekontu ile birlikte TSM aracılığıyla ya da kendileri  İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü - Ana Hizmet Binası –Sağlık Bilgi Sistemleri Birimi’ne ulaştırmaları gerekmektedir.

Başvuru nasıl yapılır? Bilgi için tıklayınız.

 

         Ödeme Bilgileri: (Mini Kart Okuyucu ve  3 Yıllık Nitelikli Elektronik Sertifika fiyatı için)

         Ücret Bilgisi için tıklayınız. (3 yıllık nitelikli elektronik sertifikanın fiyatı + Mini kart okuyucu fiyatı)

         Banka Bilgisi için tıklayınız.

 

***Önemli: Banka Dekontunun Açıklama Kısmında Mutlaka "AD-SOYAD-TC/ AÇIKLAMA = NES 3 YILLIK BAŞVURUSU" yazması gerekiyor.

 

Geri dön