T.C. Sağlık Bakanlığı İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü

29/03/2018

Elektronik İmza Başvurusunda Yabancı Uyruklular için Yapılması Gerekenler


Yabancı Uyruklu Aile Hekimlerimiz portal üzerinden başvuru yapamamaktadırlar.

***Başvuru Yapacak Yabancı Hekimlerimizin Pasaportlarının Bitiş sürelerinin en az 1 yıl olması gerekmektedir. Pasaport bitiş süreleri 1 yıldan az olanlar için TÜBİTAK-BİLGEM KamuSM tarafından E-İmza üretimi yapılamamaktadır.

Yabancı Uyruklu Aile Hekimlerimiz başvuru için;

-“FORM-001-003 NITELIKLI ELEKTRONIK SERTIFIKA BASVURU LISTESI” Excel dosyasını bilgisayarlarına indirip doldururlar.

-Elektronik imza ücretini aşağıdaki linkte belirtilen banka hesabına, dekontun açıklama kısmına "AD-SOYAD-TC/ AÇIKLAMA = NES 3 YILLIK BAŞVURUSU" yazarak yatırırlar.

-Yabancı Doktorlarımız doldurdukları BASVURU LİSTESİ Formunu, Banka Dekontunu ve Pasaport görüntüleriniistanbul.nes@saglik.gov.tr e-posta adresine göndermeleri gerekmektedir.

Gönderilen liste kurum yetkilimizin e-imzası ile imzalanarak, Kamu Sertifikasyon Merkezine e-posta ile gönderilir. Bu işlemden sonra Yabancı Hekimlerimizin formda bildirdikleri e-posta adreslerine TÜBİTAK BİLGEM Kamu Sertifikasyon Merkezi tarafından Başvuru Formu Erişim Linki ve Parolası gönderilmektedir. Yabancı Hekimlerimiz e-postalarına gönderilen linkten eriştikleri Başvuru Formunu doldurup çıktısını alarak, ıslak imzalı bir şekilde TSM aracılığıyla ya da kendileri  İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü - Ana Hizmet Binası – İstatistik ve Bilgi İşlem Birimi’ne ulaştırmaları gerekmektedir.

         Ödeme Bilgileri: (Mini Kart Okuyucu ve  3 Yıllık Nitelikli Elektronik Sertifika fiyatı için)

          Ücret Bilgisi için tıklayınız. (3 yıllık nitelikli elektronik sertifikanın fiyatı + Mini kart okuyucu fiyatı)

          Banka Bilgisi için tıklayınız.

***Önemli: Banka Dekontunun Açıklama Kısmında Mutlaka "AD-SOYAD-TC/ AÇIKLAMA = NES 3 YILLIK BAŞVURUSU" yazması gerekiyor.

 

Geri dön



Paylaş