T.C. Sağlık Bakanlığı İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü

12/07/2018

Sabim


icon-sabim.png

Sağlık Bakanlığının Halkla İlişkiler Koordinatörlüğü olarak SABİM;

•Sağlık Hizmeti Yöneticileri,
•Sağlık Hizmeti Sunucuları,
•Sağlık Hizmetinden Yararlananlar arasında etkili bir iletişim kurulmasını sağlamak için tüm tarafları bir araya getiren bir buluşma noktasıdır.

           Sağlık Bakanlığındaki dönüşümün bir göstergesi olan SABİM, 7 gün, 24 saat hizmet veren, tamamı sağlık personelinden oluşan, sağlık sisteminin işleyişine hakim, sağlık mevzuatı konusunda yeterli bilgilerle donatılmış operatörler ile sağlık sisteminin işleyişiyle ilgili her türlü soru, sorun, eleştiri, öneri ve talebi cevaplamakta/kayıt altına almakta;

           İlgili kurum/kuruluşa yönlendirerek, sağlık sisteminde yaşanan sorunların yerinde ve eş zamanlı tespitinin sağlanmasını, sorunun çözümünde etkin olacak mekanizmaların ivedilikle harekete geçirilmesini sağlayan  bir geri bildirim sistemidir.

Sağlık sistemi ile ilgili her türlü soru, sorun, eleştiri, öneri ve talebinizi;

•7 gün 24 saat kesintisiz hizmet vermek olan «Alo 184 SABİM» telefon hattını arayarak,
•0312 286 1357  numaralı faxtan,
sabim@saglik.gov.tr elektronik posta adresi üzerinden gönderebilirsiniz.

Başvurunuzu Yaparken,  BAŞVURU NUMARANIZI isteyin ve kaydedin.

• 184’ ü arayarak  başvuru numarası ile bilgi alınabilmektedir.
•Başvurular sonuçlandığında sisteme kayıtlı olan iletişim bilgileri üzerinden ( telefon, elektronik posta adresi,  posta adresi) başvuru sahiplerine geri dönüş yapılmaktadır.